نمایشگاه بین‌المللی تلکام ۱۴۰۲

حضور بنتلی در ۲۴ نمایشگاه بین‌المللی تلکام ۱۴۰۲:

نمایشگاه بین المللی تلکام نمایشگاه بین‌المللی تلکام ۱۴۰۲ ، شنبه دوم دی‌ماه با حضور مسوولان و مدیران عالی رتبه صنعت ارتباطات و متخصصان حوزه دانش بنیان و اقتصاد دیجیتال در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران افتتاح شد.

بنتلی در این نمایشگاه از کولرهای تابلوبرق دیواری فضای باز ویژه کافو های مخابراتی رونمایی کرد

 

همچنین بنتلی از تولیدات جدید خود در حیطه مخابرات با هم افزایی و همکاری مخابرات استان سمنان با ارائه طرح‌هایی همچون “کافو بومی جهت پروژه FTTC”، ‘اسپلیتر Rack Mount”، “تجهیزات و سامانه مانیتورینگ آلارم‌های  سیستم تهویه کافو-بنتلی در کنار شرکت مخابرات ایران حضور تاثیرگذاری نمایشگاه تلکام ۱۴۰۲ خواهد داشت.

پیرو این گزارش، بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی مخابرات، فناوری اطلاعات و اقتصاد دیجیتال با حضور بالغ بر ۱۶۰ شرکت مهندسی، تحقیق و توسعه، تولیدی و صادراتی از دوم دی‌ ماه به مدت چهار روز در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپا خواهد بود.

نمایشگاه‌ها، یکی از مهمترین رویدادهای تجاری در دنیای امروز هستند.

این رویدادها فرصتی عالی برای شرکت‌ها و تولیدکنندگان است تا محصولات و خدمات خود را به نمایش بگذارند. و با مشتریان و همکاران جدید آشنا شوند. در یک نمایشگاه، همه چیز با جزئیاتی دقیق برنامه‌ریزی می‌شود و مسئولیتهای بسیاری بر عهده تیم‌های مختلف قرار دارد.

 

بنتلی طراح و تولید کننده سیستم های خنک کننده کافو و کولر گازی تابلو برق دیواری و کولر گازی تابلو برق سقفی است که تولیدات خود را در این نمایشگاه در معرض دید قرار داده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کمک نیاز دارید? با ما گفتگو کنید