سوالات متدوال

سوالات متداول کولر تابلو برق

کولر تابلو برق چیست؟

بهترین و کاربردی ترین گزینه جهت خنک کاری تابلوهای الکتریکی، مخابراتی، سیستم ها و سرورهای صنعتی و سایر باکس های صنعتی در جواب سوالات متداول کولر تابلو برق کولر تابلو برق میباشد.

کولرهای تابلو برق چگونه کار می کند؟

کولرهای تابلو برق بر اساس چرخه تبرید کار میکند و دارای کمپرسور های تراکمی می باشند. کمپرسورهای کولرهای تابلو برق بنتلی از نوع سیلندر پیستونی و بهترین و قوی ترین برندها می‌باشد.

برای کاهش دمای تابلو برق یا کاهش دمای رک چه باید کرد؟

جهت خنک کردن تابلو برق یا خنک کردن رک و یا هر باکس صنعتی دیگر بهترین راه حل، نصب کردن کولر تابلویی می باشد، چون کولر تابلویی بنتلی علاوه بر خنک کردن تابلو برق، رطوبت گیری تابلو برق را نیز انجام داده و از ورود گرد و غبار به داخل تابلو برق جلوگیری می کند.

آیا کولر گازی تابلو برق عمل رطوبت گیری را هم انجام میدهد؟

بله،با توجه سوالات متداول کولر تابلو برق کولر گازی تابلو برق بنتلی علاوه بر خنک کاری عمل رطوبت گیری داخل تابلو را نیز انجام میدهد.

چگونه از ورود گرد و غبار به داخل تابلو برق پیشگیری کنیم؟

بهترین راه حل جهت جلوگیری از ورود گرد و غبار به داخل تابلو برق استفاده از کولر تابلوبرق بنتلی میباشد.

امکان نصب کولر گازی صنعتی بر جرثقیل، تابلو CNC و آسانسور نیز وجود دارد؟

بنتلی با سابقه ترین تولید کننده کولرهای صنعتی با تنوع محصولات و توان های مختلف علاوه بر تولید کولرهای صنعتی مخصوص تابلوبرق، طراح و سازنده کولر های صنعتی مخصوص جرثقیل،کولرهای صنعتی مخصوص CNC و کولرهای صنعتی مخصوص آسانسور نیز هست.

در صورت عدم امکان نصب کولر تابلو برق بر دیواره یا سقف تابلو، راهکار تهویه تابلو برق  چیست؟

بهترین راه حل استفاده از کولر تابلو برق خرطومی بنتلی میباشد.

کولر تابلویی مدل خرطومی چیست؟

بنتلی نخستین تولید کننده کولر تابلوبرق در ایران با توجه به اینکه در برخی موارد امکان نصب کولر بر روی دیواره یا سقف تابلو برق یا محفظه وجود ندارد، کولر مدل خرطومی سانترفیوژی را توسط طراحان و مهندسین داخلی در جهت پاسخگویی به درخواست مشتریان طراحی و تولید کرده است.

کولر تابلو برق بنتلی تولید داخلی هست یا خارجی؟

توسط مهندسین ایرانی طراحی و ساخته شده و با افتخار تولید داخلی هست، لازم به ذکر هست که قطعات اصلی مصرفی (کمپرسور، کنترلر و فن ها) وارداتی و بهترین برندهای دنیا با بهترین کیفیت مورد استفاده قرار می گیرد.www.manasanaat.com