بازدید دکتر فلاحیان معاون وزیر نیرو از غرفه بنتلی

دکتر فلاحیان معاون وزیر نیرو

دکتر فلاحیان معاون وزیر نیرو از غرفه بنتلی در هفدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت برق تهران بازید نمود.

دکتر فلاحتیان در روز اول نمایشگاه، از غرفه سیستم های خنک کننده بنتلی در هفدهمین نمایشگاه بین المللی برق تهران آبان ماه ۱۳۹۶ بازدید نمود.

در این بازدید معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی با اشاره به اینکه ایران جزو شش کشور در دنیا است که قادر به ساخت انواع نیروگاه هستیم، گفت: شرایط مورد نیاز فراهم شده و شرکت های ایرانی و خارجی می‌توانند تولیدات مشترک داشته باشند. در نتیجه قیمت تمام شده کاهش می یابد و شاهد افزایش صادرات نیز خواهیم بود.

دکتر فلاحیان معاون وزیر نیرو در ادامه افزود: هم اکنون سالانه ۳ میلیارد دلار خدمات فنی و مهندسی صادر می‌کنیم و رتبه اول را در صادرات غیرنفتی کشور داریم و بیش از ۲۰ میلیارد دلار میتوانیم صادرات داشته باشیم که امید است با تسهیل صادرات و برداشتن موانع در آینده از ظرفیت خالی کشور بهره ببریم.

وی در پاسخ به انرژی امروز مبنی بر اینکه رتبه نخست صادرات کالا و خدمات غیرنفتی به پتروشیمی تخصیص دارد، تاکید کرد: پتروشیمی نیز به نوعی کالای نفتی است و ما در حوزه صنعت رتبه نخست صادرات را داریم.

بنتلی طراح و تولید کننده سیستم های خنک کننده پنلی و کولر گازی تابلو برق دیواری و کولر گازی تابلو برق سقفی است که تولیدات خود را در این نمایشگاه در معرض دید قرار داده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کمک نیاز دارید? با ما گفتگو کنید